Dažniausiai užduodami klausimai

DUK kataloge: Bendroji informacija
Klausimas: Gyventojų konsultavimas ir informacijos teikimas

Informacija gyventojams teikiama telefonu (8 5 ) 232 2222, skambinant iš užsienio +370 5 232 2222.

Elektroninio pašto adresas gyventojų paklausimams: info@vlk.lt

Pokalbių kainos:

Skambučiai į ligonių kasų gyventojų aptarnavimo numerį apmokestinami pagal pasirinkto ryšio operatoriaus taikomą tarifą ar mokėjimo planą. Turintiems nemokamų neiškalbėtų minučių arba neribotų minučių pokalbiams - skambučiai dėl konsultacijų į ligonių kasas nekainuos.

Paskambinę bendruoju konsultavimo telefonu, iš automatinio pasirinkimo meniu Jūs galite rinktis:

Spausti 1 → Sveikatos draudimas Lietuvoje ir Europoje, TOLIAU:

Spausti 1 → Draudimas

Spausti 2 → Europos sveikatos draudimo kortelės

Spausti 3 → E formos ir užsienyje patirtų gydymo išlaidų kompensavimas, TOLIAU:

                       Spausti 1 → Vilniaus TLK

                       Spausti 2 → Kauno TLK

                       Spausti 3 → Klaipėdos TLK

                       Spausti 4 → Šiaulių TLK

                       Spausti 5 → Panevėžio TLK

Spausti 2 → Dantų protezavimas, TOLIAU:

Spausti 1 → Vilniaus TLK

Spausti 2 → Kauno TLK

Spausti 3 → Klaipėdos TLK

Spausti 4 → Šiaulių TLK

Spausti 5 → Panevėžio TLK

Spausti 3 → Reabilitacijos ir sveikatos priežiūros paslaugų teikimas,

Spausti 4 → Vaistų, sąnarių endoprotezų, ortopedinių gaminių ir kt. klausimai, TOLIAU:

Spausti 1 → Vaistų kompensavimas

Spausti 2 → Sąnarių endoprotezai, ortopedinės priemonės

Spausti 3 → Klausos aparatų ir kochlearinių implantų kompensavimas

Spausti 4 → Deguonies

Spausti 5 → Kiti klausimai

Asmeniui atvykus į TLK gyventojų aptarnavimo skyrių arba paskambinus bendruoju konsultavimo telefonu, informacija suteikiama iš karto, jei klausimas pagal savo pobūdį nereikalingas išsamesnio nagrinėjimo.

Į paklausimą (prašymą), pateiktą elektroniniu paštu info@vlk.lt ar per ligonių kasų interneto svetaines, atsakymas pateikiamas per 5 darbo dienas nuo paklausimo gavimo dienos.

Į paklausimus (prašymus) pateiktus raštu, el. paštu, kurie susiję su asmens duomenimis ar reikalauja analizės, atsakymas pateikiamas per 20 darbo dienų nuo asmens prašymo pateikimo dienos.

Prašymų ir skundų nagrinėjimą ir asmenų aptarnavimą viešojo administravimo institucijose reglamentuoja Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. lapkričio 15 d. nutarimo Nr. 933 redakcija).

Fizinių ir juridinių asmenų ar šių asmenų įgaliotų atstovų teisės aktų nustatyta tvarka aptarnavimo ir jų prašymų bei skundų (pranešimų) nagrinėjimo Valstybinėje ligonių kasoje prie Sveikatos apsaugos ministerijos tvarką nustato Asmenų aptarnavimo ir jų prašymų bei skundų (pranešimų) nagrinėjimo Valstybinėje ligonių kasoje prie Sveikatos apsaugos ministerijos taisyklės, patvirtintos Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2016 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. 1K-211.

Informacija privalomojo sveikatos draudimo klausimais, ligonių kasų darbo laikas, adresai, darbuotojų el. pašto adresai, telefonų numeriai, skelbiami ligonių kasų interneto svetainėse:

VLK – http://www.vlk.lt

Vilniaus TLK – http://www.vilniaustlk.lt

Kauno TLK – http://www.ktlk.lt

Klaipėdos TLK – http://www.klaipedostlk.lt

Šiaulių TLK – http://www.siauliutlk.lt

Panevėžio TLK – http://www.paneveziotlk.lt



Klausta 33 kartų (-us)
Peržiūrėti išeitinį dokumentą